mys mys mys.

God jul ! :)

Vilken härlig jul alltså, men jag måste säga att de var jobbigt att höra min kusin Felix tjata efter jul tomten kankse minst i 3 timmar ..
Åh herre gud " kommer tomten snart ? men när kommer tomten ? är det tomten som kommer ? men mamma när kommer tomten ? kommer tomten med paket till mej ?


Alltså höra de i 3 timmar flera ggr om får man fan skavsår i öronen.
Tur att de är jul en gång om år :P


Kusinen Emelie firade jul med oss, efter vi proppat i oss all mat så somnade jag och Emelie på soffan ;)
Öppnade sedan paket :) Spännande.
Men det är ju alltid så att dom minsta får flest paket . :P

Mina julklappar :

Örhängen, pengar och en ring som var för stor och 500 kr ( av mamma ). Tack <3
3 par strumpor, benvärmare, örhängen och 100 kr ( moster, roger, Felix och Maja ). Tack <3
Piller som gör att jag får bätter imunförsvar och pga att jag tränar lipsyl och makeup borttagning ( av mormor ) tack <3
Bonuskort eller vad man ska säga på Gina 450 kr :) ngn som ska handla eller ? ( av kusinen Emelie ) tack <3


Har fler julklappar hos farmor ! UNDRA VAD ?!?!?!?!?!?! :) <3

Peace and love, Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0