Ja men äntligen loooov säger jag ! :)

Ja men äntligen lov då ! :)
Fick betygen, sänkte mej i ... ja i en del ämenen.
Men fick bra ändå eller 210 poäng är de dåligt ?
Åkte sedan till stan efter man fått betyg och sånt.
Tänkte ju handla denna röda klänningen från Gina tricot och dom svarta skorna från Din sko.
Men med min STOOOOOOORA tur, så fanns dom inte kvar !
*************************SLEM**** !!! Fy vad jag svär ! ;)
köpte annat istället, men orkar inte lägga upp de nu :)

Ajja, fina musiker och dansare på avslutningen ! :)


Bilder.

    


  


  

    

 Japp dom här sista bilderna är som ett såkallat " LUCIATÅG " som lärarna på skolan gjorde.

         Vilket alla inte är med på, men jag måste säga att dom här två va ju snyggast ! 
                                        
                           Kan ni se vilka de är ? ;)


Peace and love, Anja.

Kommentarer
Postat av: My

Haha, även urban^^ hahahaha

2009-12-22 @ 22:41:45
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/
Postat av: My

hahahaha, även urban-.-' X)<3<

2009-12-23 @ 11:05:54
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0