Det är bara att gilla läget, detta är jag i ett nötskal.

jo men precis jag i ett nötskal !
har ändrat mej, jag vill vara brunett, men litte rött i ! Alltså åh !!!!!
jag blir seriöst tokig på mej själv, kan ju fan inte bestämma mej !
men de blir nog inte ngn färgning förns efter sommaren.
ska låta håret vara nu.. men blää blir ju irriterad på mej själv.
att jag inte färgade brunt istället för blondt.



Ajja, sånt är livet...

nu måste jag bara säga ett STORT grattis till min underbara fina Sanna som fyller 14 år den 24 december !
Sorry så har jag ingen bild på henne...
Men jag önskar dej en riktigt trevligt jul OCH födelsedag :) Love yah. <3333




      

 Men alltså seriöst äre inte bara för snyggt ?! ;)

Peace and love, Anja.
Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker du ska färga nu :) <3

2009-12-24 @ 08:42:20
URL: http://myperssonstafren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0